2012 memories

Posted: იანვარი 15, 2013 in მე მე მე
ტეგები:, ,

როგორ აღარ მინდა ხოლმე ცუდი რაღაცეების გახსენება მაგრამ 2012მა იმდენი ქნა რომ მომიწევს.

რატომღაც მომინდა წინა წლის შემაჯამებელი პოსტის დაწერა.

რას გაუგებ ამ ჩემს არეულ თავს…

ნუ 2011წლის ბოლოს იყო, მაგრამ ჩავთვალოთ რომ 2012ში  სტაბილური სამსახური მქონდა. პირველად გავძელი წელიწადზე მეტი ერთ სამუშაო ადგილას. გარემო არის ახლობელი (დეიდასთან ერთად ვმუშაობ) და კარგია ეს თუ ცუდი ჯერ ვერ გავარკვიე, მაგრამ არ მქონია უცხოობის და შეგუების პრობლემა.

მეორედ ჩემს ცხოვრებაში შემიყვარდა უაზროდ, უზომოდ და უჭკუოდ. ნუ როგორც მჩვევია ხოლმე. და რაღა თქმა უნდა ყველაფერი დამთავრდა. მე ვინ მომცა იმის ბედი რომ ჩამოყალიბებულ და ნორმალურ პიროვნებას შევხვდე.

იყო ყველაზე მძიმედ გადასატანი წელი ამ მიზეზით და ნუ სიმართლე რომ ვთქვა, ჭკუის სწავლების მხრივ არაფერი შემმატებია, იმიტომ რომ ვფიქრობ ჩემი მხრდან ყველაფერი გავაკეთე რისი გაკეთებაც შეიძლებოდა.

ალბათ ერთადერთი იმას მივხვდი, რომ ქართველ კაცს (თუ რაც არის) არ შეუძლია შეიშვენოს ურთიერთობა  მანამდე, სანამ არ ახოხიალებ, არ ამათხოვრებ, არ არბენინებ და აწუწუნებ. თურმე იმით ფასდება ქალი, თუ რამდენი ხანი გახვეწნინებს ურთიერთობაზე დასათანხმებლად.

ყლე ხარ ძვირფასო.

აჰა პირადი ცხოვრების მორიგი წარუმატებლობა განვიხილე, კარიერასაც შევეხე.

წელს კიდევ ერთი ნათესავი დავკარგე, ისევე მოულოდნელი და უბედური სიკვდილით, როგორც აქამდე დამიკარგავს დანარჩენები.

ვხვდები, რომ ვეღარასოდეს ვიქნები ისეთი, როგორიც ვიყავი იმ ყველაფრის ნახვის და საკუთარ თავზე გადატანის შემდეგ.

დროა გართობაზე გადავიდეთ 🙂

წელს პირველად გავატარე დამოუკიდებლად, მეგობრებთან ერთად შვებულება ზღვაზე. იყო დაუვიწყარი და ემოციებით დატვირთული უბედნიერესი დღეები.

არ შემიძენია ახალი მეგობრები (მგონი 16წლის მერე ახალს არავის დავმეგობრებივარ :))

სამაგიეროდ მოვახერხე და დაკარგე ადამიანი, რომელიც ზუსტად ერთი წელი ცდილობდა ჩვენი ურთიერთობის აღდგენას.

და მოახერხა 🙂 რის გამოც ძალიან ბედნიერი ვარ.

ხანდახან (მხოლოდ) ვხვდები ხოლმე, რომ სადღაც აფსაითში ვეძებ კარგ რაღაცეებს, მაშინ როცა მას ძებნა არ უნდა და გვერდით მაქვს. უბრალოდ სხვანაირად უნდა შევხედო.

წელს პირველად დავუმეგობრდი შინაურ ცხოველებს და პაწაწუნა კნუტი მოვიყვანე სახლში. ჩემი ცხოვრება ისე გაალამაზა, გაამხიარულა და შეცვალა რომ ვერასოდეს წარმოვიდგენდი. მართალია ეხლა უკვე 5 თვის გოგოა და ძალიან მაბრაზებს თავისი გიჟი ხასიათით, მაგრამ ნათქვამია ცხოველი პატრონს ემსგავსებაო და სიმართლე ყოფილა 🙂 ძალიან ძალიან შემაყვარა თავი და ჩემს გარეკილ ნერვებს საოცრად მოუხდა მისი გვერდით ყოფნა)).

ასევე წელს პირველად მოვახერხე ორგანიზება გამეკეთებინა საქველმოქმედო ღონისძიებისათვის, რომლითაც მე და ჩემი მეგობრები დავეხმარეთ ბავშვთა სახლის აღსაზრდელებს. ამ ბავშვებთან ურთიერთობამ დამანახა თუ რა უმნიშვნელოა ყველა ჩემი პრობლემა მაშინ როცა გვერდით ოჯახი მიდგას და ნებისმიერ წუთს შეიძლება მქონდეს მათი დახმარების იმედი.

მოკლედ რომ ვთქვა, იყო საოცრად ემოციური, არეული და დასამახსოვრებელი წელი.

დამდგარ ახალ წელს  კი მინდა ვუთხრა:

1355923341548544

 

კომენტარები
  1. ნინა ამბობს:

    ეჰ მეც ცუდი წელი მქონდა და რა პრობლემებიც გქონდა პირადში ის მე ბევრჯერ მქონდა და ძალიან მესმის შენი. კარგი წელი ყოფილიყოს 2013 შენთვის. ძალიან კარგი გოგო ხარ ❤

  2. qetusia ამბობს:

    დიდი მადლობა,შენც კარგი ხარ ^_^

კომენტარის დატოვება

