დეპრესიული მსოფლიო

Posted: იანვარი 14, 2013 in მე მე მე

მიმოიხედეთ თქვენ გარშემო, დააკვირდით გამვლელებს ქუჩაში, ტრანსპორტში, სოციალურ ქსელში_ირგვლივ ყველა დეპრესიაშია, ყველა წუწუნებს და სიცოცხლე ეზარება.

მე პირადად ბოლოს როდის ვნახე ბედნიერი ადამიანი აღარ მახსოვს. ჩემი 2 წლის დეიდაშვილის გარდა სიცოცხლე არავის უხარია.

ხო,კიდევ მის მშობლებს უხარიათ სიცოცხლე იმიტომ რომ ის ჰყავთ.

“შვილებით ცოცხლობს”_განსაკუთრებით ნაცნობია ქართულ რეალობაში: ყოველგვარი პირადი ბედნიერების გარეშე, სრული თავშეწირვა შვილებისადმი_ესეც ქართული ცხოვრება.

ვისაც ეს საოცრება არ გვაქვს/ გვყავს ჯერ_ისინი ვიხოცავთ თავებს ონლაინში, ვსვამთ, ვეწევით და მოკლედ მაგარი სტრესი გვაქვს.

ჩემ გარშემო 90% ჩემი ასაკის ხალხი სიწყნარეზე, სიმშვიდეზე, განმარტოვებით მდგარ სახლზე ოცნებობს,სადაც სვამს დილაობით ყავას და კითხულობს წიგნებს.

კარგით რა, 50წლის მამაჩემი უფრო იშვიათად ლაპარაკობს დასვენებაზე ვიდრე ჩვენ. (პირველი მე ვარ ვისაც ასე ცხოვრება უნდა)

არ შეიძლება ყოველი ორშაბათი გძულდეს და ყველა პარასკევი გიხაროდეს, ყოველ ზამთარს აბუზული ხვდებოდე და ყოველ ზაფხულს იმისთვის ელოდო, რომ  უაზროდ გიხაროდეს. (მე მიხარია უაზროდ ზაფხული :P)

მიზეზის პოვნას ვცდილობ, რა ჯანდაბა გვჭირს ამისთანა ამ ახალგაზრდებს, მაგრამ უშედეგოდ :\

არადა თითქოს ყველაფერი  კეთდება საიმისოდ, რომ ნაკლები პრობლემებით და მეტი კომფორტით ვიცხოვროთ.

რომ ჰკითხო ნებისმიერს თუ რატომაა ცუდ ხასიათზე_კონკრეტულ მიზეზს ვერ გეტყვის. ყოველდღიური პრობლემები არ უნდა იყოს  იმის მიზეზი, რომ თავ-პირი იხოკო.

მგონი ამ პოსტს ჩემი თავისთვის უფრო ვწერ. ამ სიტყვების დაჯერება ყველაზე მეტად სწორედ მე მჭირდება. ))

მაგრამ არც თქვენ გაწყენდათ, დანარჩენებს, რომ გაითვალისწინოთ:

1.შაბათი საღამო იმისთვის არსებობს, რომ წახვიდეთ მეგობრებთან ერთად და დალიოთ! ვინც არ მუშაობს იმას ნებისმიერ დღეს შეუძლია იგივე გააკეთოს, მაგრამ შაბათი საღამოს, როგორც მასიური გართობის დღედ დაწესება ძალიან მინდა.

2.შეიყვარეთ შინაური ცხოველები და მიუშვით თქვენთან უფრო ახლოს. დამიჯერეთ თქვენი ცხოვრება (და ფსიქოლოგიური მდგომარეობა) ძალიან შეიცვლება.

3.იტირეთ როცა გეტირებათ, იცინეთ მაშინ, როცა თუნდაც ქუჩაში სასაცილო  ამბავი გაგახსენდებათ.

4.გაუკეთეთ მეგობრებს პატარა საჩუქრები,გაუღიმეთ უცნობებს და დაეხმარეთ მათხოვრებს. (სულ რომ არაფერი, აწევთ თქვენს თვითშეფასებას).

5.რაც შეეხება პირად ურთიერთობებს, ჩამოყალიბდით რა გინდათ და ვისთან ერთად. როცა ამას გაარკვევთ, მიდით და უთხარით ამ ადამიანს თქვენი გადაწყვეტილების შესახებ. არავითარი ლოდინი და ყველაფრის მეორე მხარისთვის გადაბარება! თუ უნდა_უნდა, არ უნდა და მოძებნეთ სხვა. არ დაკარგოთ ცხოვრების ნახევარი ვიღაც სირის დევნაში 🙂

6.რაც მთავარია, იცხოვრეთ თქვენი ცხოვრებით!!! არ ჩაერიოთ სხვისაში და არ ჩარიოთ თქვენსაში სხვა. ჩაიცვით რაც მოგწონთ და თავისფულად გამოთქვით საკუთარი აზრი.

ეს ის რჩევებია რომლებსაც ვერავინ მაძლევს (ეშინიათ ჩემი რეაქციის :)). ამიტომ ჩათვალეთ, რომ საკუთარ თავს ველაპარაკები და რომელიმე პუნქტს თუ თქვენც გაითვალისწინებთ, შეიძლება ერთ დღეს დეპრესიიდანაც გამოხვიდეთ 😛

tumblr_mglq1hqyG91qfjgaro1_500_large

კომენტარები
  1. shotik ამბობს:

    true )) phe !:!))

კომენტარის დატოვება

