ისე მიყვარხარ

Posted: დეკემბერი 6, 2012 in მე მე მე

მიყვარხარ ისე, როგორც პატარა ბავშვს უყვარს შოკოლადი და სათამაშოებით თამაში. მიყვარხარ, როგორც თოლია ”ჯონათანს” უყვარს თავისუფლება და სილაღე, მიყვარხარ როგორც ”მისტერ როჩესტერს” უყვარდა ”ჯეინი”. მიყვარხარ ჩემებურად, ბავშვური ჭკუით და დიდის აზროვნებით, მიყვარხარ ისე, როგორც ჩემს ბებოს და პაპას უყვართ ერთმანეთი,მიყვარხარ მაშინაც, როცა ყველაზე მეტად მიშლი ნერვებს და მინდა რაღაც ჩაგარტყა თავში და გითხრა, რომ მართალი არ ხარ. მიყვარხარ მაშინ, როცა რაიმე მწყინს შენგან და ამას არ გეუბნები, როცა გულს რაღაც ძალიან არ ესიამოვნება, მე კიდე გავჩუმდები და ჩემი ცივი ხასიათი გაგრძნობინებს ყველაფერს, თუ ძალიან არ გამიბრაზდები მითხარიო ალბათ მანამდე არც ვიტყვი..
მიყვარხარ როცა მიძახი ”ჩემო ცხოვრებავ” ,როცა ”სკაიპზე” გიყენია ჩემი ფოტო, მიყვარხარ მაშინ, როცა პირველი მწერ და ”დილამშვიდობისას” მეუბნები ნაადრევად გაღვიძებულს, მაშინ როცა ამდენი საქმით დაკავებული მხოლოდ ერთ სიტყვას მომწერ ”მიყვარხარ” და მერე შენს საქმეს აგრძელებ..მიყვარხარ მაშინ, როცა ეჭვიანობ და არ ამჟღავნებ ამას, მაშინ როცა შენსას ჯიუტად გაიძახი და ბრაზდები რაღაცაზე,რომ იცოდე რა სასაცილო ხარ ამ დროს )),რომ აფეთქდები პატარა,ნერვიული ბავშვივით და რომ აღარ იცი რა მითხრა ხოლმე..)),
მიყვარხარ მაშინ, როცა ყველაზე ნაგლურად და გველურად მელაპარაკები, მაშინაც მიყვარხარ როცა მოწერას მიგვიანებ 1 ან 2 საათით )),ცუდ ხასიათზე როცა ხარ და ჩემი თავი რომ არ გაქვს, მაშინაც მიყვარხარ,ძალიან შორს ხარ და ამითაც მიყვარხარ, ვერ გხედავ და მონატრებით მიყვარხარ. მიყვარხარ მაშინ, როცა არ შემიძლია ჩემი წარსული დაგარქვა, მაშინ როცა შენი გახსენება მახალისებს და სახეზე ღიმილს მბადებს. მიყვარხარ როცა შეგიძლია გამიგო და ცუდად მყოფი შეგიძლია მომაბრუნო ამ სამყაროსაკენ,ზოგჯერ უხეშიც მიყვარხარ, მომთმენიც და გულგრილიც. მიყვარხარ ასეთიც და ისეთიც!
ყველაზე მთავარი მიზეზი კი იცი რა არის? მიყვარხარ იმიტომ, რომ უაზრო, ამაყ და დეპრესიულ გოგოს უძლებ და ბოლოს_დღევანდელ დღეს მიყვარხარ განსხვავებული სიყვარულით .
სიტყვების გარდა სამწუხაროდ დღესდღეობით არაფრის ჩუქება არ შემიძლია.. ♥♥

კომენტარის დატოვება

