ეტაპობრივი პოსტი :)

Posted: ნოემბერი 4, 2012 in მე მე მე

ცხოვრებაში არსებობს ეტაპები და არსებობს მნიშვნელოვანი ეტაპები, რომლებიც ყველამ უნდა გაიაროს.

მნიშვნელოვანი ეტაპები, ზოგადად, მტკივნეულია.

მე მნიშვნელოვან ეტაპზე ვარ.

როგორც იტყვიან ხოლმე “ყველას თავისი ჯვარი აქვს სატარებელი”_ო.

აი მე უკვე წლებია მგონია, რომ 45კილოს და 17-22წლის კვალობაზე, უმძიმეს რაღაცას მივათრევ.

ფაქტია, რომ რაღაც არ გამომდის.

ვიცი, გავა წლები და მე გავიფიქრებ, რა დებილი ვიყავი-მეთქი. მაგრამ ის მაინც უნდა მოვახერხო, რომ მივაღწიო იმ ასაკამდე როცა ამის გაფიქრების დრო დამიდგება, მინიმუმ  ნორმალური ფსიქიკით, ჯანმრთელობით და ნერვებით.

ორი თვეა უკვე გაყინული ვარ, დავიღალე და მომწყინდა.

ამიტომ ვწყვეტ ყველანაირ სოციალურ აქტივობას იმისთვის, რომ საზოგადოებრივი აზრის გავლენის გარეშე შევძლო დალაგება.

ბლოგის მკითხველებს დიდი მადლობა და იმედი მაქვს ჩემი ცვლილებების ეტაპს სასარგებლო დასასრული ექნება..

ქეთუსია.

კომენტარის დატოვება

