ზღვარზე

Posted: აგვისტო 6, 2012 in მე მე მე

ქეთუსიას ფიქრის დრო დაუდგა.. ზის და ფიქრობს, ფიქრობს ფიქრობს და ბლიად, გასკდა თავი!

ყველაზე ცუდი ჩემი თვისება არის ის, რომ მიზეზი მჭირდება იმისთვის რომ კარგად ვიყო, ხალისი მქონდეს, იმისთვის რომ გავიღიმო.

ჩემი უჟმური ხასიათი უკვე ყელში ამომივიდა 🙂 მინდა ვიყო მშვიდი, სათნო, კეთილი “ტურფა”, ანუ ისეთი, როგორებსაც დავცინი ხოლმე. რად მინდა? რავიცი, საინტერესო იქნებოდა, არა? =))

“ყველა როლს ვირგებ და ყველა როლს ვთამაშობ”..

საერთოდ იმდენად ჩავიკარგე ამ ჩემს როლებში რომ დამავიწყდა ნამდვილი სახე როგორი მაქვს 🙂

როგორი ვარ სინამდვილეში? მებრძოლი? მიზანდასახული? ოპტიმისტი?კარიერისტი? მშიშარა?

არ ვიცი, არ მახსოვს.

ცოტაც კიდევ გაუძელი, გულო. სულ რაღაც 4დღე დარჩა.. =))

კომენტარები
  1. თამო ამბობს:

    ,,ტურფა” 🙂 🙂 🙂 გახდო გოგო ჩქარა ,,ტურფა” რა დაგემართა, 🙂 იფიქრე ქეთუსია, ფიქრს ბევრი კარგი რამ მოაქვს. რად გინდა თავის დაღწევა

  2. qetusia ამბობს:

    ფიქრს რაც მოაქვს კი ხედავ 🙂 წესიერ რამეს მაინც ვფიქრობდე =)))

  3. Angel Of Death ამბობს:

    და რატო ფიქრობ? უბრალოდ იყავი ბედნიერი. უბრალოდ. აიღე და ასე იყავი ბედნიერი.

  4. qetusia ამბობს:

    so easy To say..=)) მადლობა რჩევისთვის,ვეცდები 🙂

კომენტარის დატოვება

