ფორევა სხვის საქმეში ბრძენის რჩევები

Posted: ივლისი 19, 2012 in მე მე მე

რჩევები რამდენად გამოვა არ ვიცი, მაგრამ უკვე დავდექი იმ ხასიათზე რომ ჩემი ბოლო რომანის შესახებ მოვყვე ემოციების გარეშე.

როგორც წესი, ჩემი ურთიერთობები ძალიან ცოტა ხანს გრძელდება ხოლმე, აი მაგალითად, უკანასკნელი მხოლოდ საფეხბურთო ჩემპიონატის მიმდინარეობას გასწვდა, დაწყებიდან ზუსტად დასასრულამდე, რამდენი გამოდიის? 🙂

საქმე იმაშია, (და პრობლემაც) რომ ყოველთვის მე ვასრულებ ურთიერთობებს, თორემ ჩემი პარტნიორები მზად არიან ხოლმე განვაგრძონ ის არასტაბილური, უთავმოყვარეო, უთავბოლო და უპასუხისმგებლო ურთიერთობა, რაც მანამდე გვქონდა. უბრალოდ  მე მიჩნდება ხოლმე შეგრძნება, რომ საშინლად მელახება თავმოყვარეობა და სასწრაფოდ ვსვამ წერტილს.

ჰო, იმას ვამბობდი რომ ყველაზე უბრალო და შესაბამისად დადებით ურთიერთობასაც აქვს დასასრული,როცა მამაკაცი ხმას არ იღებს. ხო, აი სიტყვას არ ძრავს იმაზე რომ შენ ხარ მზე, მთვარე, ვარსკვლავიც, ოცნებაც, სიზმარიც და რავიცი ათასი სისულელე. ოკ არც მე მინდა  გალაქტიკის შემადგენელი ნაწილი ვიყო, უბრალოდ ხანდახან მაინც თუ ამოთქვამდა რომ მოწონს ჩემთან ყოფნა, ასე არ დამთავრდებოდა ყველაფერი. ხომ გაგიგიათ, სიტყვები რა საჭიროა, ყველაფერს თვალები ამბობენო. არ დაიჯეროთ! თვალები კიარა მისი ყველა ორგანო ამას რომ ამბობდეს, ხელწერილის და აღიარებითი საბუთის გარეშე ურთიერთობის მდებარეობ-მდგომარეობა არ განსაზღვროთ!

ფბ-ზე შემხვდა ასეთი ფრაზა: “ეჭვიანი ქალი FBI-ის აგენტზე უკეთესი გამომძიებელიაო.” ვეთანხმები სრულიად,ეხლა კი მოგიყვებით იმას თუ რა ჩავიდინე სანამ ეს ჩემი გამოლეღვებული მუნჯი პარტნიორი საკუთარ თავში გარკვევას ცდილობდა და სარგებლობდა ჩემი მოთმინებით.

მისი შეყვარებულის შესახებ რა თქმა უნდა ვიცოდი, მაგრამ გასარკვევი ის იყო დაშორდა თუ არა მას. ყოველთვის არსებობს შანსი, რომელიც უნდა გამოიყენო, იგულისხმება ცნობების მიღება მისი მობილურიდან, შემთხვევით კომპში ონლაინ დარჩენილი სოც.ქსელიდან და ა.შ.

როდესაც ხმას არ იღებენ ნებით, არცაა აუცილებელი პარტნიორის ჯანჯღარი და ენის ამოგლეჯა, თავადაც შეილება მიდგე-მოდგე და გაიგო რომ თურმე ის შეყვარებულს დაშორდა.

მარტივია: შედიხართ იმ სოც.ქსელში რომელიც თქვენს პოტენციურ მეტოქეს აქვს (ოდნოში),ქმნით ფეიკ-ექაუნთს, სწერთ გაცნობის მიზნით რაღათქმაუნდა და აღნიშნავთ როგორ დაგაბრმავათ მისმა სილამაზემ.

თუ გოგო იმდენად შტერია როგორიც ჩემს შემთხვევაში აღმოჩნდა,ის აღტაცებული (მაგრამ  მაინც მოკრძალებული) გიბრუნებთ პასუხს, მერე უკვე ჩემს “ვაჟკაცობაზე” იყო დანარჩენი,ნომრის გაგებაც და პირადი ურთიერთობების დაფქვევინებაც. ამოცანას მშვენივრად გავართვი თავი და დამშვიდებულმა განვაგრძე ჩემს სიმპატიურ კაცთან ურთიერთობა,მას მერე რაც გავიგე რომ ჩვენი ახლო ურთიერთობის დაწყების თარიღი ემთხვეოდა მათი დაშორების თარიღს, მიზეზი გაციებული და უყურადღებო დამოკიდებულება იყო, ეს საწყალი გოგოც ამდგარა და დაშორებია ,აბა რა უნდა ექნა..

მოკლედ მე, როგორც უეცრად მოვლენილი ვალერიანის აბი, დამამშვიდებელი და მანუგეშებელი იარაღი,შევუდექი კიდევ უფრო ღრმად დეტალების გარკვევას, გადავამოწმე შერიგება-არ შერიგების შანსები და იმ დასკვნამდე მივედი,რომ უნდა დამეკიდებინა ყველაფერი და თავით გადავშვებულიყავი უთქმელი და დაურეგისტრირებელი ურთიერთობის მორევში.

სტოპ, აქაც კიდევ ერთი ერორი: შენ თუ არ დააფასე შენი თავი და აყევი ასეთ ავანტიურას, მერე წირპლებიც არ უნდა ყარო და იზლუქუნო.

გამოხდა ხანი როგორც იტყვიან ხოლმე და მე უკვე სერიოზულად შემაწუხა იმ ამბავმა რომ ადამიანი, რომლის გვერდზეც 3 თვეა ვარ (ნუ თავიდან მეგობარი ვიყავი რა-ღა თქმა უნდაა,) ძალიან, უკვე ისტერიულად შემაწუხებლად არ იღებს ხმას ჩვენს ურთიერთობაზე!  აქ უკვე აღარ არის ლაპარაკი იმაზე რომ მე მოუთმენელი ვარ, ყოველგვარ საზღვრებს გაცდენილი სიჩუმე აუტანელია.

ტკბობა იმით რაც გაქვს და მეტი არაფერზე ფიქრი_ კარგად ჟღერს მაგრამ ძნელი შესასრულებელია.ის რომ მე და მას ერთად გვინდა შვებულების გატარება,  რომ  მე მისი სახლის დიზაინის შერჩევაში მონაწილეობას ვიღებ, ვიცნობ მის მეგობრებს, საუკეთესო დროს ვატარებ მის გვერდით, ტკბილად ვკოცნი და ვეფერები მის სახეს და სანაცვლოდაც იგივეს ვიღებ_ საერთოდ არ არის საკმარისი მიზეზი იმისთვის, რომ თავი მშვიდად, კარგად და ბედნიერად ვიგრძნო.

მერე როგორც ხდება ხოლმე, მე ამომასხა, გავატრაკე, კითხვები დავსვი_პასუხები მივიღე და დავახურე.

იცით პროვინციელი ახალგაზრდის პრობლემა რა არის? (პროვინციელს ხაზს არ ვუსვამ, უბრალოდ სხვა ახსნა არ მაქვს) ის, რომ მის ცნობიერში ჩადებული მორცხვი, პატიოსანი გოგოს ხატება ყოველთვის ცოცხლობს და უნდა ის იყოს მისი “შვილების დედა”, ხოლო მეორე, მხიარული, უპრეტენზიო, უკომპლექსო და ამყოლი გოგო, რომელზეც  ვერც კი იოცნებებდა ამ გოგოს რომ კეთილი არ ენება,  “გატაცება შეიძლება იყოს მხოლოდ”.

შემდეგი, ცხოვრებავ, თუ შეიძლება ნაკლებად აზროვნებამოტყნული გამომიგზავნე.

პატივისცემით, ქეთუსია.

სოფლის კოკორი+სოფლის ძუკნა ძაღლი=ქართული ტრადიციული (უბიწო) სიყვარული.

კომენტარის დატოვება

