ანკეტა :)

Posted: ივლისი 11, 2012 in მე მე მე

მიყვარს – ბედნიერების შეგრძნება
ვოცნებობ –
არაფერი მაქვს საოცნებო,რაზეც ვოცნებობდი ყველაფერი მივიღე და ისევ დავკარგე.
ვფიქრობ –
ზედმეტს
მძულს –
ყველაზე ხშირად საკუთარი თავი
ვნანობ –
არასოდეს და არაფერს.
კმაყოფილი ვარ –
ჩემი გარეგნობით
მენატრება –
დედა და მათე
მსურს –
სიმშვიდე
მაღიზიანებს –
ბევრი ლაპარაკი
ვგრძნობ –
როცა მატყუებენ
მეშინია –
ტარაკნების
ვიცი –
არაფერი არ ვიცი ნიშანდობლივად
არ ვიცი –
გამრავლების ტაბულა 🙂
შემიძლია –
ვიყო გულქვა
არ შემიძლია –
უემოციოდ გავიხსენო 
ვმეგობრობ –
5ადამიანთან
ვაპატიებ –
ყველაფერს,იმიტომ რომ დებილი ვარ
ვტირი –
სიმწრისგან საშუალოდ წელიწადში ორჯერ
ვიცინი –
თავს უკან ვწევ და ისე
ვეძებ –
ძალას საკუთარ თავში
ღირსი ვარ-
ყველაფრის რაც შემემთხვა
ვკარგავ-
სახლის გასაღებს ძალიან ხშირად
მშურს –
არ მაქვს შურის თავი 
ვემალები –
სიცივეს
ვემტერები –
ყველა საკუთარ თავში დარწმუნებულ იდიოტს
მაინტერესებს –
ამ პუნქტზე დიდი ხანი ვიფიქრე,ამჟამად არაფერი

არ მაინტერესებს – რას ფიქრობ ჩემზე

მახსოვს – ნეტა არ მახსოვდეს
მრცხვენია –
უსირცხვილო ვარ
უარვყოფ –
ზაფხულის გარდა ყველა სეზონს
ვავადმყოფობ –
13წლიდან ხშირად
ვმალავ –
რომ ვშტერდები თუ ვინმე მომეწონა
ვინახავ –
რამდენიმე წერილს და ნივთს
მწამს –
“….. რომლისაგან ყოველი შეიქმნა.”
მიკვირს –
რატომ მატყუებენ და სჯერათ რომ დავიჯერე 🙂
მიხარია –
მთელი გულით
ვჭორაობ –
ნაბოზრებზე:)
ვდარდობ–ვდარდობ, ვდარდობ
ვამაყობ –
ჩემი ძმით
ვაკეთებ –გემრიელ სადილებს=))
ვეფერები – ყველა პატარა ადამიანს და ცხოველს
მსიამოვნებს –
სითბო
მესიზმრება –
რომ ცოცხალია და მიმატოვა
ვეხმარები –
ბევრს ვერავის
ვეწევი –
პასიურად
მწყინს –
დაუმსახურებელი შენიშვნები, ცრემლებამდე მწყინს
ვხარჯავ –
უაზროდ: ფულს, ნერვებს, ემოციებს.
ვღალატობ –
საკუთარ თავს
ვკამათობ –
ყოველთვის ცინიკურად
ვუხეშობ –
ისევ ცინიკურად
ვუსმენ –
ზღვის ტალღების ხმას რომ დავმშვიდდე
ვყოყმანობ –
რჩევის მიცემის წინ
ვკითხულობ –
“წაიკითხე წიგნები, უკეთესად იქნები”
ვამზადებ –
საკუთარ თავს სულიერად იმისთვის,რომ მალე კიდევ ერთ დებილს გადავეყრები
ვუყურებ –
მობილურის ეკრანს უაზროდ
ვკლავ –
იმედებს
ვაფუჭებ –
ჩემი ძმის კომპიუტერს ძალიან ხშირად,არ ვიცი რანაირად ..ან შეილება მე მბრალდება და სულაც არ ვაფუჭებ 😐
ვცხოვრობ –
ხელმოკლედ! 🙂
ვცემ –
ღადაობ?
ვყვირი –
არა, ვკივი, ვღრიალებ, კედელს თავს ვურტყამ.
ვმღერი –
ფოლკს
ვასრულებ –
არავის არაფერს ვპირდები,შესაბამისად არაფერს ვასრულებ
დავდივარ –
ფეხით, რომ ნაკლები ვიფიქრო
ვმკურნალობ –
ვერ
ვერიდები-
რელიგიურ დისკუსიებს
ვთამაშობ –
საკუთარი ბედით
ვიტყუები –
ვეთაყვანები –
ვგიჟდები –
ვაგროვებ –
ნახატიან ქაღალდის ხელსახოცებს, კაცებს 🙂
ვიხდი –
ხოლმე=))
ვეჭვიანობ –
სულიერზე, უსულოზე, ქალზე, კაცზე, მაგიდაზე, ვეფხვზე_ ყველაფერზე, თუ ხასიათზე ვარ.
“ვკაიფობ” –
როცა ჰგონიათ რომ მაგრად “კაიფობენ”
ვიზიდავ –
ნაკლებად სიმპატიურ,ჩამოუყალიბებელ,სხვაზე დამოკიდებულ მამრებს.
ვალამაზებ –
 ტრაგედიებს ბლოგზე დაწერამდე.

ეს ანკეტა ერთ-ერთ ბლოგზე ვნახე და მოვირგე =))

კომენტარები
  1. sht ამბობს:

    :\ )))

  2. qetusia ამბობს:

    sht ანუ შით? :):)

კომენტარის დატოვება

