მე არ მაქვს სული, მე სული ვარ და მაქვს სხეული

Posted: ივლისი 3, 2012 in მე მე მე, ქეთი მიდის ჰოლივუდში (რენესთან ერთად)
ტეგები:

სხეული მახრჩობს, სული მიკივის

მე არ ვარ მე, არ ვარ ეს მშვიდი უემოციო არსება კარების გაღებისას რომ გხვდება.

მე შიშველი თმაგაშლილი კატა ვარ, რომელსაც თვალები უციმციმებს მაშინ როცა შენს შეცდენას ცდილობს და ზურგს გიკაწრავს.

მე ქალაქგარეთ ვცხოვრობ, დილით გაღვიძებისას ფეხშველი გამოვდივარ ეზოში და შავ თუთას ვჭამ  ხიდან, შენ გვერდით მიდგები და თუთიან ტუჩებს მიკოცნი. ჩვენ არ ვართ “ერთ სულ და ერთ ხორც”..

ჩემი ცხოვრება აკვანში გაკოჭილი ბავშვია რომელსაც არტახები სუნთქვის საშუალებას არ აძლევს, მე ცოდო ვარ. ჩემი ისტერიული კივილი ნაზ ღიმილში გამოიხატება, როცა ვცდილობ ზედმეტი კითხვები ავირიდო თავიდან.

მე გაბრაზებული ვკაწრავ თეფშს ჩემი ჩანგლით და ეს მსიამოვნებს. მე არ ვარ ფსიქოპატი, მე ემოციური ვარ.

და შენ არ მაძლევ საშუალებას ვიყო მე, როცა შენი დაკბენის უფლებას არ მაძლევ, როცა ჩუმად მჯდარს მეკითხები რა მჭირს, როცა მეუბნები რომ დაღლილი ხარ და ვერ მეთამაშები.

მე არ მჭირდება ფული რომ ვიცხოვრო, მე მჭირდება ჩემი თავის პოვნა იქ, სადაც არ არსებობს შეზღუდვა.

შენ ხომ გესმის ჩემი?

კომენტარის დატოვება

