ოუ გად, ვაი დაზ ჰი დუ დის?!

Posted: მაისი 21, 2012 in ქეთი მიდის ჰოლივუდში (რენესთან ერთად)

რომ ვნახავ ასე ვეტყვი: რომელი ხარ შენ??იცი მე სუსტი მეხსიერება მაქვს და სამი დღე რომ არ შემახსენებენ თავს,მერე იმ ადამიანებს ვეღარ ვცნობ! აი ზუსტად ასე ვეტყვი..
არადა ერთი სული მაქვს ჩავეხუტო ბლიად.. სამი დღე,სამი დილა და სამი ღამე ლოდინში,საუკუნეა. 27გრადუსში მცივა, რა ცუდი გრძნობაა ასეთი სიცივე..
რაღაც სხვაა,სხვანაირია, არა მაინც რა მრავალფეროვანი ვარ,ყოველ ჯერზე ერთი და იგივე მემართება და მაინც ვერ ვისწავლე ჭკუა.
ერთი ზარი რა გახდა_ვზივარ და ვფიქრობ. ოოო,არაა,მე რატომ??მე შევახსენო თავი?? მე ვეხვეწო? მე ვიაქტიურო?? მერე ის რას მიკეთებს?
მერე ოცნება,მერე თავის გაქნევა ისე,თითქოს ფიქრებს გამოვყრი იქიდან,მერე გატრუნვა. იცით რა არის გატრუნვა? როცა იმდენად ახლო გრძნობ მონატრებას რომ საკუთარი სუნთქვითაც კი არ გინდა დაარღვიო.მერე ისევ თავის გაქნევა, ოე გოგო,ნუ გამოშტერდი!
რას ფიქრობს ნეტა,ჰა? რას გრძნობს? ჰა? მოეწონა? ჰა? თუ არ მოეწონა იმ ღამესაც არ მომწერდა არა? და აბა მეორე მესამე მეოთხე დღეს რას აკეთებს?
ესეც ისეთია,არა, უარესია, არა, დამანებოს ერთი თავი რა,არ მინდა,არ მჭირდება.საკუთარ ემოციებს სურვილისამებრ ვმართავ,უბრალოდ ეხლა მოვდუნდი.
ჯერ ათი საათია, მომწერს, 12მდე ღვიძავს ხოლმე.
მერე ისევ თავის ჯანჯღარი, არ მჭირდება,არა!
ჩემო ბაჭიაო არა?
როგორ მეხამუშა, მე ხომ ხეპრე ვარ,არ მიყვარს ეს ალერსობითი სახელები.
ჩემი ბაჭია…
ამაღამ ტელეფონს ხმას გავუთიშავ და დავიძინებ მშვიდად, არა ბიჭოს მაგის ზარს დაველოდები მთელი ღამე!
წინაზე რატომ ველოდე? წინა ღამეს მაგას კი არ ველოდებოდი, ისე უბრალოდ არ მეძინებოდა და..
რა სიგიჟე იყო მთელი ღამე იქ წოლა, რა სისულელეები ვაკეთეთ.
და რატომ? რისთვის? აააააა მძულხარ!!!
გატრუნვა.

კომენტარის დატოვება

