ბრეკინგ ნიუს

Posted: აპრილი 26, 2012 in მე მე მე

ის ჩემ წინ ზის.საერთოდ არ იმჩნევს ჩემს არსებობას,სიმართლე გითხრათ კარგად გამოსდის. სამაიეროდ მე ვზივარ სკამიდან რამდენიმე სანტიმეტრით მაღლა ჰაერში, თავს უფლება რომ მივცე კანკალს დამაწყებინებს ისე მენერვიულება:)
მან გადაწყვიტა (როგორც ჩანს), რომ მეტის უფლება არ აქვს. რომ ასე უნდა შემოვიდეს, გამარჯობა თქვას და გავიდეს. არადა ის ძველი, აი მაშინ…აი რომ მითხრა… რომ ჩამეხუტა და… აი მაშინ, როცა შემომხედა და გაიღიმა…ჩემი ხელი როცა ეჭირა და კოცნიდა..
რამ მაფიქრებინა რომ რამეს ავაწყობდი, როდის იყო ასე ხდებოდა.
მე ძირითადად იმათთან გამომდის ურთიერთობა, ვისაც თავიდან რომ დავინახავ გულს მირევენ. ხოლო ვინც თავიდანვე ექცევა ჩემი ყურადღების ცენტრში, ისინი ისეთი სისწრაფით ტოვებენ ჩემს გარემოცვას, რომ აღქმასაც ვერ ვასწრებ როგორ და რატომ.
ასე ხდება ახლაც.
მშვიდობით my love.

კომენტარის დატოვება

