დეე

Posted: მარტი 3, 2012 in მე მე მე
ტეგები:,

ესეც ჩვენ…22წლის წინ..ჩემი მეორე ზამთარი,არა,პირველი გააზრებული ზამთარი:)
აი,თოლი ,ელზა_ასე ვიძახდი თურმე:)
ერთხელ სკოლაში დამრიგებელმა დაგვავალა დაგვეწერა პატარა თემა საკუთარ დედებზე.მე დავწერე რომ დედაჩემი ყველაზე ლამაზი და ჭკვიანია-მეთქი..მასწავლებელს გაეცინა,ყველა ბავშვისთვის მისი დედაა ყველაზე ლამაზი და საყვარელიო.ისე გული დამწყდა რომ არ დამიჯერა…
მისალოცებს ყოველ 3 მარტს ვუწერდი დედას,ის კი ინახავდა სათუთად, დაფარულ ადგილას..მისი სიცოცხლის ბოლო დღემდე ერთად გვეძინა საწოლში,17წლის ვიყავი და მაინც მის გვერდზე ძილს,მისი მშვიდი სუნთქვის მოსმენას და ნაზ სუნს არაფერი მერჩივნა.
მისალოცებში ვუწერდი ლექსს,ყვავილებს ვხატავდი და ბოლოში ჩემს სახელს მივაწერდი,თითქოს ისე არ იცოდა ვინ მიულოცა:)
მე მასზე არასოდეს ვლაპარაკობ წარსულ დროში,ამიტომ ამ დღესაც ისე მივულოცავ თითქოს ჩემ გვერდით იყოს:
მიუხედავად იმისა,რომ ჩემს დამრიგებელს არ დაეჯერა რომ შენ ყველაზე ლამაზი და ჭკვიანი ხარ,მე მაინც ასე ვფიქრობ და ყოველთვის ასე იქნება.მე შენთვის დედიკო არასოდეს დამიძახია,არც ის მითქვამს ხშირად თუ როგორ მიყვარხარ.ამაზე მარტო მაშინ იწყებ ფიქრს როცა აანალიზებ რომ ის სხვაგანაა და შენ სხვაგან.ეს ერთადერთი რამეა რასაც ვნანობ,სხვა არაფერი. გილოცავ დედის დღეს, სადაც არ უნდა იყო მე ისევ შენი შვილი ვარ,ისევ ისე(უფრო მეტადაც) მიყვარხარ და შენ ისევ ჩემი დედა გქვია..

კომენტარის დატოვება

