გამოცდების პერიოდი

გამოცდების პერიოდი

სიზარმაცე სენია, დაავადება, რომელიც ძნელად იკურნება, ან საერთოდ არ იკურნება და გადამდებია(warning!)

ყველა ადამიანი ზარმაცია, ოღონდ სხვადასხვა ხარისხში. არსებობენ პასიური ზარმაცები, ზარმაცები, ხშირად ზარმაცები და ძააან ძერსკებეეე კიარადა ძალიან ზარმაცები.

აი მე, მაგალითად, მეგობრებო, ზე–ზარმაცი ვარ, ხანდახან სუნთქვაც კი მეზარება, კიდევ კარგი ეს დალოცვილი დიდ ძალას არ მოითხოვს და თანდაყოლილია, თორემ დავიღუპებოდი=)).

ვერ გამაკვირვებთ ვერაფრის დაზარებას,იმიტომ რომ დღის განმავლობაში არ მგონია ჩემზე მეტჯერ იყენებდეთ ამ სიტყვას.

მე მეზარება:

დილით ადგომა,

ჩაცმა,

მოწესრიგება,

ჭამა,

მგზავრობა,

სამსახურში ყავის დალევა,

მეილის შემოწმება,

პასუხების გაგზავნა და ა.შ. მთელი სამუშაო პროცესი,

მერე სახლში მოსულს მეზარება ტანსაცმლის გამოცვლა,

კომპიუტერის დანახვაც კი მეზარება უკვე,

სკაიპში მეგობრების მოკითხვაზე პასუხის გაცემაც  მეზარება,

ტუალეტში შესვლაც მეზარებაააააააა :დ

მერე მოსწავლე მეზარება,

მერე ტივის ყურებაც უკვე დიდი ხანია მეზარება

და მეგობრებო, დგება კულმინაციური მომენტი, ამდენ დაზარებაში, არის ის, რაც ჩემს სულს ახარებს, სხეულს ამხნევებს და გონებას აბედნიერებს!

ერთადერთი რაც არ მეზარება არის ძილი! :დ ძილის წინ მაქვს მთელი ცერემონიალი,ჩემთვის ყველაზე ტკბილი ნაწილი, ყველაზე აამღელვებელი და მგრძნობიარე არის პიჟამოების ჩაცმის და ლოგინში შეყუჟვის მომენტი ❤

ესეც მე ვარ:

შესაბამისად, ყველაზე არასასიამოვნო პროცესი ამ სიამოვნებისგან ჩემი მოწყვეტაა, ამიტომ არავის არ გირჩევთ დილით ჩემს მაღვიძარაზე ადრე ჩემთან კონტაქტში შემოსვლას, ძალიან სახიფათო და ფატალური შედეგით შეიძლება დასრულდეს ყველაფერი)).

ერთადერთი მახსოვს რომ რამოდენიმე წლის წინ ჩემმა ძმამ დაბადების დღე მომილოცა და დილით თავთან რაფაელო დამიდო და მაგაზე გამეღვიძა, მაგრამ ვაპატიე რაფაელოს ხათრით :დ

მე ❤ ძილი =))))

პ.ს. თუ რაიმე საქმე გექნებათ გადაუდებელი, დილაობით სანამ გამაღვიძებთ საწოლთან შორს დადექით თავიდან, ერთ დაძახებაზეც გავიგებ და ეგრევე ხელების ქნევას დავიწყებ ,,მტრის ლიკვიდაციის მიზნით”, ხოდა შორს თუ იდგებით გადარჩებით 😀

კომენტარები
  1. George Beraia ამბობს:

    ra ar gezareba ? : ):D

  2. qetusia ამბობს:

    აუ არ ვიცი რა, ასეთ ამინდებში ყველაფერი მეზარება…ხო ვთქვი, ძილი არ მეზარება მარტო=)))

  3. Mallorie ამბობს:

    რა საყვარელი პოსტია, ქეთუსია. რომ ვკითხულობდი, სულ მეღიმებოდა. = )

  4. qetusia ამბობს:

    მადლობა =))

კომენტარის დატოვება

