პროექტი ხე, როგორც ადამიანი, ანუ გადავარჩინოთ ხეები

Posted: დეკემბერი 4, 2011 in მე მე მე
ტეგები:, , , , , , ,

გამოფენა-გაყიდვა გაიმართება კაფე Fragola-ში, ალ. ყაზბეგის გამზირი #2 (პავლოვის ქუჩა #2)  16-27დეკემბრის ჩათვლით.

პირველი რაც მახსენდება ამ ამბავთან დაკავშირებით არის თოვლში ფეხშიშველი რომ დგახარ ეგ  შეგრძნება :დ.

რამდენიმე კვირის წინ, თიონამ  ფეისბუკის გვერდის წევრებს კონკურსის შესახებ ამცნო, რომლის მონაწილეებსაც გადაიღებდა  პროექტის ფოტოსესიაში.

პროექტი,როგორც სათაურიდან შეიტყვეთ ხეების გადასარჩენად გადადგმული მოკრძალებული ნაბიჯია, ჩვენ, მისი მონაწილეები და ავტორი უარს ვამბობთ ხეების მოჭრაზე და საზოგადოებასაც იგივე ლოზუნგით მოვუწოდებთ.

კონკურსი კი ლამაზ თმიანი გოგონებისთვის ჩატარდა, გამოვლინდა რამდენიმე გამარჯვებული. ესეც ჩემი საკონკურსო ფოტო))

ავტორს ჰქონდა სურვილი ყველა მონაწილე გადაეღო პროქტისთვის და გამარჯვებულისთვის მოეწყო დამატებითი ფოტოსესია, მაგრამ ზოგმა კონკურსანტმა თავი შეიკავა რატომღაც ფოტოების გადაღებისგან. იმედი მაქვს მიზეზი მისი თემატურობა არ იყო.))

თქვენი ქეთუსიაც დიდი სიამოვნებით ჩაერთო პროექტში, გამარჯვებული ვერ გახდა მაგრამ თავისი ფოტოთი ხეების დამცველთა რიგში ადგილი დაიკავა. ))

ფოტოების გადასაღებად წითელსოფელში გახლდით, ერთ–ერთი მონაწილის და ჩემი ჯგუფელის სახლში. მიუხედავად ყინვისა და თოვლისა, მაინც მშვენიალური სურათები გამოგვივიდა, ორიგინალ ფოტოებს ვერა, მაგრამ ჩემი ტელეფონის 6 წლიანი დაძველების ხარისხით გადაღებულ მუშაობის პროცესს გთავაზობთ.

მალე გაიმართება გამოფენა სადაც საზოგადოება თეოს ნამუშევრებს ჩვენი მონაწილეობით იხილავს. გოგონებს სხეულზე ახატავდნენ ხის რომელიმე ნაწილს და ისე იღებდნენ. მე არაფერი დამიხატავს, მაგრამ რანაირად გადამიღეს ეგ საიდუმლოა)) გამოფენის დეტალებს ჩემს ფეისბუკის გვერდზე შეგატყობინებთ და გელით იქ ყველას.

ეს ჩვენი დიდი გულშემატკივარი ფისოა,რომელსაც მე ჯეკი დავარქვი. მართალია ვერ ვიტან ამ არსებებს მაგრამ ალბათ ხვდებოდა რომ მციოდა და მალ–მალე გამიქლასუნებდა ხოლმე კუდს :დ მე განწირული ვუყვიროდი გადი იქით კატავ–მეთქი):დ:დ მაგრამ მთლიანობაში მაინც კარგი ფისო იყო,სტუმართმოყვარე))

ეს ერთ–ერთი მონაწილე თაკოა, ყელთან ნეკერჩხლის ფოთლები ახატია და მხოლოდ სახე და ფოთლები გამოჩნდება სურათში))

პ.ს: ხო, გამოფენა–გაყიდვაზე საშუალება გექნებათ თქვენი ფავორიტი სურათი შეიძინოთ და თქვენ მიერ გადახდილი თანხით მონაწილეობა მიიღოთ  ნერგების დარგვაში, რომელსაც თიონა თავისი სტუდიის ეზოში აპირებს)).

კომენტარები
  1. mwvanevashli ამბობს:

    უმმ… თემატიკაზე არ ვიცოდი. რა კარქიაჰ ^ ^

  2. qetusia ამბობს:

    იმიტომ არ იცოდი რომ არ მაინტერესებსო 🙂

კომენტარის დატოვება

