ბოდვანია, ღმერთმანი!

Posted: ნოემბერი 22, 2011 in მე მე მე

ცეკვაზე უნდა მივიდე.

მოყვარულებში მინდა ჩავეწერო, გავიხსენო ძველი დრო და როგორც ვეტერანმა მოცეკვავემ ისე ვიცეკვო ვინმე ხანში შესულთან ერთად ვალსი,სალსა, რუმბა…მაგრამ სამწუხაროდ, ჩვენთან მოყვარულებში ასაკიანი ხალხი არ დადის=)

მე ეგოისტი ვარ,სულ ჩემს თავზე ვლაპარაკობ.

კიდევ მინდა რაიმე ხელსაქმე ვაკეთო, რაიმე კიარა,მინდა ლამაზი ნივთების შექმნა შემეძლოს,სამკაულების.. ვაკეთებ ესკიზებს და მერე ვყრი, არ მიყვარს არ–დაწყებულ ვერ–დაწყებულ რაღაცეებზე ფიქრი=))

მინდა, რომ საღამოს ვისეირნოთ მე და შენ.

მაგრამ რადგან შენ არ არსებობ,ამიტომ მარტო არ ვსეირნობ და სამარშუტო ტაქსით დავდივარ. (აქ არის კულმინაცია ჩაშხამების, თუ რაიმე რომანტიკის ნაპერწკალს ხედავდით ზემოთ, ამ ფრაზით ყველაფერი ჩაგშხამდათ, მე მიყვარს მომენტების გაფუჭება :დ)

დიდი ხანია არაფერი დამიხატავს, ხატვა არ ვიცი, ხოდა ამიტომ ჯობდა მეთქვა: დიდი ხანია ფურცელზე ჩემი ემოციები ფანქრით არ გადმომინთხევია.

შარშანწინ ამ დროს, მქონდა მუქ წითლად შეღებილი თმა, ვიჯექი ბაღის ეზოში და ვხატავდი დიდ შავ წრეებს,ერთმანეთზე მუქს, უშავესს=)).

ვერ ვიტან ბანალურ, დამწვარი ტიპების დაწერილ უაზრო ლექსებს ღამეზე, მთვარეზე, ცრემლებზე, ცაზე, გზაზე,დსდსაზე, ბკრგრაზე და ტრაკზე რავიცი მე, რაც გაერითმება ყველაფერს რომ შიგ ყრიან ლექსში.

გუშინ ჩემი იუბილე იყო, 22 წლის გავხდი, ისე მიხაროდა, ისე მიხაროდა, მთელი დღე მლაშე ცრემლებს ვყლაპავდი აღარ ვიცოდი ამდენი ბედნიერება და მოზღვავებული სიხარული სად წამეღო=))

ხო, კიდევ ერთი ლაწირაკია ფბ–ში, ყოველ შესვლაზე მწერს რა ფერის ლიფი გაცვიაო, რა საინტერესო ადამიანია არა?? ^ ^

დღეს აჭარული ხაჭაპური ვახრამუნე უუუგემრიელესი იყო, ვისაც გიყვართ, რეკომენდაციას ვუწევ რუსთავში კაფე ,,_”–ს, სახელი არ მახსოვს და იმიტომ :დ

კიდევ დაწერდა ერთი–ორ ხაზ სისულელეს კაცი, მაგრამ მეზარება..

პ.ს. დღეს შერიდანი შემომელევინა უსაქმურობის ჟამს და ძალიან გულთანაც ნუ მიიტანთ ამდენ მოზღვავებულ სისულელეს ერთ პოსტში=))

 

კომენტარის დატოვება

