რა ….. დღეა, რა ნათელი მზეა…..

Posted: ნოემბერი 20, 2011 in მე მე მე
ტეგები:,

საკუთარ იუბილეზე პოსტი არასოდეს დამიწერია..და არც მეჩვენება საინტერესოდ ამის წერა,უბრალოდ, რაღაცნაირად…

გამარჯობა,მე ქეთუსია ვარ, დღეს 22 წლის გავხდი. ჩემი სტუმრები უკვე წავიდნენ,  დედაჩემის სადღეგრძელოს დალევა დაავიწყდათ.

+

რამდენჯერაც ტელეფონი ახმაურდება იქნებ ის იყოს,იქნებ ის იყოს_მეთქი ვფიქრობ.

+

ძალიან მენატრება რამდენიმე ადამიანი და განსაკუთრებით მაშინ მენატრებიან როცა ვიცინი,ვმხიარულობ და მათ ჩემს გვერდზე ვერ ვხედავ.

და ვეღარც ვნახავ ვერასდროს.

და მაინც,

რა ლამაზი დღეა…

მეზობლებმა დამასაჩუქრეს))

 

ესეც მეორე ტორტი ^ ^

კომენტარები
  1. ninola's blog :))) ამბობს:

    რამდენჯერაც ტელეფონი ახმაურდება იქნებ ის იყოს,იქნებ ის იყოს_მეთქი ვფიქრობ…………….. chemi posti gamaxsenda…..http://ninolas.wordpress.com/2011/06/23/განა-რაღაცა-მარა-მაინც-ვე/

    gilocav! :***

  2. qetusia ამბობს:

    სამწუხაროდ ყველა გოგოს ერთნაირი გაჭედვები ემართება =))

კომენტარის დატოვება

