შენ_მესამე

Posted: ნოემბერი 3, 2011 in მე მე მე
ტეგები:, ,

მე 21წლის ვარ, შენ 20 ის. (მგონი პედოფილი ვარ). ჩვენ სამი წელია ვმეგობრობთ, შენ ჩემი ყველაზე ყველაზე ხარ. არ ხარ ამ სტატუსის ღირსი მაგრამ ხარ. ჩვენ ორივე მბრძანებლები ვართ. ჩვენ ძალიან ხშირად გვიყვარს და გვძულს ერთმანეთი ერთნაირი ძალით. ჩვენ ვატარებთ საუკეთესო დროს ერთად. ჩვენ ვცხოვრობთ ერთმანეთით. დავდივართ ყველაგან ერთად, ვაკეთებთ ყველაფერს ერთად. მე მაინც მგონია რომ ეს ჩემი დამსახურება.

მე მიკვირს რატომ მითმობ და მპატიობ ამდენ რამეს ამდენი წელი.

იცი მე ახლა ყველაზე მეტად შენზე მიჭირს ლაპარაკი, იმიტომ რომ ჯერ ისევ მტკივა.

და იმიტომ რომ შენი ნათქვამი ,,მიყვარხარ” ყველაზე გულწრფელად ჩავთვალე.

და მაშინ,როცა ჩვენ ყველაზე კარგად ვართ, როცა ვფიქრობ რომ შენ ხარ ის, ვინც ჩემია და მე მისი, იმ დროს როდესაც შენ ჩემი სიზმრები გიკავშირდება, იმ დროს როდესაც შენ ლექსებს მიძღვნი, მაშინ როდესაც შენ ტირი იმიტომ რომ მოგენატრე, მაშინ როდესაც მე მეღიმება შენი სურათის ყურებისას, მაშინ როდესაც ვაპირებ თვალებში ჩაგხედო კოცნის დროს,

შენ მე მღალატობ.

შემდეგი, თუ შეიძლება, ცხოვრებავ!

კომენტარები
  1. qetusia ამბობს:

    რა fine ?

  2. Ibi ამბობს:

    ბოლო მომეწონა ❤

  3. qetusia ამბობს:

    ხო,მეც უკვე მომწონს=))

  4. qetusia ამბობს:

    მადლობა =))

კომენტარის დატოვება

