მე 19 ის ვარ. შენც!

მე მორწმუნე ვარ. შენც!

მე მიყვარს შოკოლადის ნაყინი. შენც!

მე პირველს ვივიწყებ. შენც!

მე მიყვარს ლუდი. შენც!

მე ვსველდები ზაფხულის წვიმაში. შენც!

მე ლექსებს ვწერ. შენც!

მე ვტირი. შენც!

მე ვმღერი. შენც!

მე ვხატავ. შენც!

მე არ ვეწევი. არც შენ!

მე აღარ მომწონს ამდენი საერთო რომ გვაქვს.

_…….

მე გავიგე რომ 18 წლის ხარ.

_…….

მე ვხედავ რომ შენ ჩემი ფული ძალიან გიყვარს.

_…….

მე გავიგე რომ ისევ ეწევი.

_…….

მე ვხედავ,  რომ შეხვედრაზე  ყოველთვის აგვიანებ.

_………

მე მივხვდი, რომ შენ ძალიან დიდ გავლენას ახდენ ჩემზე ჩემდაუნებურად.

_…………

მე ვგრძნობ,რომ ვიხუთები შენ გვერდზე.

_……….

მე ვგრძნობ, რომ სასწრაფოდ უნდა განვთავისუფლდე შენგან.

_………..

ორი თვის თავზე მე შენ გტოვებ.

_………..

კომენტარები
  1. ნასტასია ამბობს:

    რა ბუნებრივია, როცა შენც 19ის ხარ და ისიც 🙂

  2. qetusia ამბობს:

    საოცრად =))

კომენტარის დატოვება

