შემოდგომის საღამოს ფიქრები

Posted: ოქტომბერი 3, 2011 in მე მე მე
ტეგები:, ,

დაიწყო სასწავლო ციება (ცხელებას ვერ დავწერ ამ სიცივეში),ხალხი დადის სკოლაში,უნივერსიტეტში,კოლეჯში,რეპეტიტორებთან,წუწუნებენ,უხარიათ,ეზარებათ,მოენატრათ,უკვე არდადეგები უნდათ…

მე?

მე რაღაცა სხვანაირად ვარ,მთელი ცხოვრება რაც მახსოვს სულ ვსწავლობდი,ან ბაღში დავდიოდი,ან სკოლაში,ან უნიში.

ეხლა რა ვაკეთო? 😐

არა რა ჯობია დილით როცა მინდა ვიღვიძებ,მთელი დღე დავდივარ სადაც მინდა,ყოველ ვიქენდს ქალაქგარეთ ვატარებ და საერთოდაც პონტში ვარ მაგრამ…რაღაცა უხერხული მდგომარეობაა…

ფული არასდროს მაკლდა,ჩემ სამყოფს ვშოულობ სამი წელია,მოსწავლეები არ მომაკლოს ღმერთმა=)) მაგრამ რაიმე სერიოზულ შემოთავაზებაზე არ იტყოდა კაცი უარს..მაგრამ ვიცი ისიც დამეზარება მერე)) ვერ ვიტან უფროსებს,ვერ ვიტან ჩემზე მაღლა მდგომ ადამიანს რომელსაც შეუძლია რამე მიბრძანოს.აბა მითხარით ასეთი ხასიათით ვინ ამიყვანს სამსახურში? :დ

ამიტომ გადავწყვიტე გავაკეთო ჩემი საქმე,ისეთი სადაც არავინ ამოიყრის სხვაზე გაბრაზებული ჩემზე ჯავრს,არავინ მაიძულებს 9საათზე ადგომას,არავინ მისაყვედურებს დაგვიანების გამო და საერთოდ,მინდა საქმე სადაც მე დავავალებ სხვებს ყავის მოდუღებას=))

სიღნაღში მინდოდა წასვლა… ვერ მოვასწარი

მთაწმინდაზე მინდოდა ასვლა…ვერ მოვასწარი

ვაპირებდი მეთქვა მიხარიხარ მეთქი და ვერ მოვასწარი

ამასობაში გარეთ ფოთლები ცვივა…

კომენტარის დატოვება

