შეხვედრა გველთან

Posted: სექტემბერი 16, 2011 in მე მე მე
ტეგები:, , ,

ამოხსენით ლოგიკური ამოცანა:

ყველა გველი არ არის შხამიანი

ქეთის არ ეშინია გველების

აქედან გამომდინარეობს რომ ყველა გველი არ ყოფილა საშიში და მკვდარი მითუმეტეს:დ

ხო ეხლა რა ხდება აი მე პირადად ვერაფრით ვიგებ რატომ აქვთ ადამიანებს გველის პანიკური შიში,როგორც ვიცი გველის შიში შეძენილი შიშია,ანუ ადამიანებს დაბადებიდან არ დაყვებათ.

ერთ მშვენიერ დღეს მე და ჩემი ბიოლოგიური ძმა მივემართებოდით ზღვის სანაპიროსკენ და ჰოი საოცრებავ გზაზე საცოდავი გველი შევნიშნე რომელიც ვიღაცას დაუნდობლად მოეკლა((.

მე რადგანაც ძალიან გულჩვილი ადამიანი ვარ,ვერ ვიტან ჩემიანებს ასე უპატრონოდ რომ ვხედავ გარდაცვლილებს ქუჩაში დაყრილთ,ამიტომ მე ის სათუთად ავიყვანე ხელში და ზღვაზე წავაპორწიალე :დ იქ მე და მან ზაგარი ერთად მივიღეთ,შემდეგ კი მისი დაკრძალვის ცერემონიალი ჩემმა ძმამ ჩაატარა და ჩემს დაუკითხავად მოისროლა სადღაცა 😐

მაგრამ მანამდე სამახსოვრო ფოტოები გადავიღეთ მე და პაწუკა გველუკამ და მე მას დავპირდი რომ არასოდეს დავივიწყებ:((. ჩემი ძმა გვარიანად შევაწუხე სულ თავში ვურტყი ის გველი და ვუმტკიცებდი ეს ერთგვარი თერაპიაა გველის შიში რომ დაძლიო–მეთქი :დ

არ ვიცი რა ქნა ბოლოს ჩემი ძმის გველისადმი შიშმა,მაგრამ მე კი გვარიანად გავერთე :დ

ჩემმა ძმამ ეს ფოტო რომ ნახა ასე მითხრა ამას ჰქვია ,,სექსი მინდა”–ო 😀

კომენტარები
  1. Walle Rossoneri ამბობს:

    tagebshi seqsi ra shua iyo ?? :D:D

  2. gio ამბობს:

    mkvdari gveli mazeze gamxmari ucevs sascaul mucelze da tanac daklaknili amas ar qvia sexi minda mas sexi qvia 😀 mugami aqvs 🙂

  3. qetusia ამბობს:

    :D:D:D:Dმომწონხართ ^^

  4. qetusia ამბობს:

    walle yvelafers Tavisi mizezi aqvs 😛

  5. George Beraia ამბობს:

    hehe es xo fotia da gvelebi s qalaqia :)) shen pawuka da mkvdari naxe da me mkitxe abaa 🙂 asobit da atasobit myavs nanaxi 😛 egec potshii 🙂

  6. qetusia ამბობს:

    ფოთი არ ვიცი მაგრამ რუსთავში მეტი გველები მაინც ვერ იქნება :დ

  7. GeorGe ამბობს:

    🙂 karg ira rustavshi sad naxav dagorglil gvelebs 😀 potshi ki savsea 🙂 😀 nu exla rustavshi mtavari gvelia da egaa tore 🙂 (shenisaxit) :d

  8. qetusia ამბობს:

    მადლობა კომპლიმენტისთვის, დაგორგლილი გველი რანაირია? :დდ ჩამოდი და განახვებ =)))

  9. GeorGe ამბობს:

    არ მინდა დიიდიი მადლობა ააქაც საკმარისზე მეტია :პ 🙂

  10. qetusia ამბობს:

    არა? კაიჰ.

  11. George Beraia ამბობს:

    მეე მეშინია გვეელების :დ 🙂

  12. qetusia ამბობს:

    ორფეხა გველების კი უნდა გეშინოდეს :დ

  13. George Beraia ამბობს:

    ნწუ მაგათი არ მეშინია 🙂 ისე გველი ყველაზე ლამაზი არსებაა 🙂 ნუ ორფეხაც და ოთხფეხაც

  14. qetusia ამბობს:

    უფეხებოც :დ

  15. George Beraia ამბობს:

    რავიცი რავიცი მაგის შიშით ვიგებდი შეჯიბრებებს :დ

  16. qetusia ამბობს:

    ვერ მივხვდი ;დ

კომენტარის დატოვება

