უსათაურო პოსტი

Posted: სექტემბერი 2, 2011 in მე მე მე
ტეგები:, , ,

გქონიათ მსგავსი შეგრძნება როცა ნანობ იმას რომ ხშირად არ ეუბნებოდი შენს საყვარელ ადამიანს რომ გიყვარს?

მე მქონია და ეს ერთადერთი რამეა რასაც ვერ გამოვასწორებ.ეს არ არის ისეთი შეგრძნება რომელიც ხანდახან მოგივლის და თავს შეგახსენებს,ეს ის გრძნობაა რომელიც სულ ტვინშია და ტრიალებს,ბურღავს,გაიძულებს თავი ცუდად იგრძნო.

იქნებ რომ სცოდნოდა როგორ მიყვარს უფრო მეტი მონდომებით ებრძოლა სიცოცხლისთვის? იქნებ უფრო მეტი ძალა შემატებოდა ჩემი სითბოთი,ჩემი სიყვარულით?იქნებ რომ მეთქვა როგორ მიყვარს უფრო ბედნიერი მომკვდარიყო..

მე ვფიქრობ ამაზე და ვხვდები რომ ქვეყნად კიდევ არიან დარჩენილი ადამიანები რომლებიც მიყვარს,ვზივარ და ვფიქრობ,რა მოხდება ერთ დღეს ისინიც რომ დავკარგო?

გიფიქრიათ ამაზე?მე მიფიქრია რამდენიმე ადამიანის სიკვდილზე,იმათზე, ვინც ყველაზე მეტად მიყვარს,მიფიქრია ამაზე შიშით, კანკალით, გულშეღონებულს და შეშფოთებულს. და მერე უცებ გამჩენია სურვილი რომ ის ადამიანი ჩემ გვერდზე ყოფილიყო რომ მაგრად ჩავხუტებოდი.

მიყვარხარ_რას გრძნობთ როცა ამ სიტყვას გეუბნებიან? გრძნობთ თავდაჯერებულობას,კმაყოფილებას,სიხარულს,სითბოს,სიმშვიდეს, კიდევ რას?

აქვს ამ სიტყვას მაგიური ძალა? ჩემი აზრით აქვს. ,,ისედაც ხომ იცის რომ მიყვარს”_ეს არის ვითომ თავის მართლება, რის გამოც მე ძალიან უბედური ვარ.ასეთი აზროვნება კლავს. მე მკლავს იმაზე ფიქრი რომ აღარ შემიძლია ვუთხრა როგორ მიყვარს,როგორ მჭირდება,როგორ მინდა რომ ცოცხალი იყოს და ჩემთან იყოს.

,,ნუ გეშინია,არ მოვკვდები”_ ეს იყო ბოლო სიტყვები რაც მე მან მითხრა სანამ გონებას დაკარგავდა.მეც დავუჯერე,მჯეროდა მისი,ვიცოდი არ მიმატოვებდა,არ მიმატოვებდა მისი ნება რომ ყოფილიყო..

ნაწყენი ვარ,შენ მე მომატყუე. მომატყუე და ჩემს ხელში შენმა გულმა ფეთქვა შეწყვიტა.ვეძებდი,ვეძებდი ხელით ვეძებდი შენს მკერდზე მის კვალს,ვეძებდი,როგორ შეიძლება რომ გული აღარ უცემდეს–თქო,ვეძებდი,ვერ ვიპოვე,და უცებ შენი თბილი სხეული გაგრილდა..

და მე….

და მე ვერ მოვასწარი შენთვის მეთქვა,რომ მიყვარხარ,ძალიან მიყვარხარ,რა ვქნა რომ უკვე გვიანია..

ეს არც რჩევაა,არც დარიგება,არც თხოვნა,არც ბრძანება,არც კეთილი სურვილი, ეს ჩემი ნატვრაა:

ყოველ დღე უთხარით საკუთარ დედებს,რომ გიყვართ,უთხარით რომ ყველაზე ძვირფასია თქვენთვის,უთხარით რომ ის თქვენი საყვარელი დედიკოა,უთხარით რომ ლამაზია და საყვარელი,გაუმეორეთ ეს რაც შეიძლება ბევრჯერ,უმეორეთ მანამდე,სანამ ამის საშუალება გაქვთ,გამოხატეთ თქვენი სიყვარული,გაეცით მისთვის ის ყველაზე უანგარო გრძნობა,რომელიც გულში გაქვთ.

და არც სხვები დაივიწყოთ, სიყვარული ხომ ყველას უნდა))..

კომენტარები
  1. ninola's blog :))) ამბობს:

    ametira…. :(( dges chemi dediko avariashi moyva da gapiqrebac ki imisa rom sheileba dges ukve chems gverdit agar yopiliyo mklavs… madloba gmerts yvelaperi kargadaa.

    rogori kargi sityvebi iyo shens postshi :** rogori martali 🙂 nu dagvenaneba ertmanetistvis sitbo :*

  2. qetusia ამბობს:

    გაიხარე :***

კომენტარის დატოვება

