ვა პრო ტეს ტებ!

Posted: ივლისი 6, 2011 in პროტესტი))
ტეგები:, , , , ,

არ უნდა დაიმატო უფროსი ასაკის ნათესავები ფეისზე რა!!!! :D:D:D:D:D მზღუდავეეეეეენ მბლოკავეეეეენ მაკომპლექსებენ + ნერვებს მიშლიან =))

რას ვერჩი რა დამიშავეს))

აი მაგალითად მე მინდა რომ რაღაც მოვყვე,ან მინდა რომ ისეთი კომენტარი დავწერო გულს რომ მომფხანს )) წარმომიდგენია მათი რეაქცია და ჩასაფრების პოზა როცა ელიან რომ რამე მივქარო და ეს საჯაროდ გავაკეთო.ჯერ არავის არაფერი უთქვამს და ვერც მეტყვიან ჩემი გულისამრევად სწრაფი რეაქციის ეშინიათ))ეს იცით როგორი რეაქციაა? გიჟს რომ მამსგავსებს და ბოლო ხმაზე კივილს და მტვრევას მაიძულებს.კიდევ კარგი რამდენიმე წუთი გრძელდება მარტო და ბოლოს ჩემი შეუძლოდ გახდომით მთავრდება))

აი ელა მე მინდა მოვყვე ჩემი ზაფხულის ამბები))უცებ მომეხოშა ))

ჩემდა საუბედუროდ დღეს საქართველოს ზღვისპირა ქალაქებში მცხოვრები ახალგაზრდების უმრავლესობა (სქესის განურჩევლად) ფიქრობს რომ თუ მე ზღვაზე ყოველ დილას და საღამოს მარტო გავდივარ,ვწვები პლაჟზე,ყურსასმენებს და სათვალეს ვიკეთებ და ვიწყებ ინგლისურენოვანი წიგნის კითხვას და ვარ ჩემთვის_მე ბოზი ვარ))

)))))))))))))))))

კიდევ კარგი პირსინგი არ მაქვს ))

და არც ვეწევი)))))

უფროსი ასაკის ნათესავები რა შუაშია და აი რატომ უნდა ფიქრობდეს ადამიანი ასე? ან საერთოდ,რატომ უნდა ფიქრობდე სხვაზე,გვერდზე მწოლ არსებაზე პლაჟზე,როცა შეგიძლია იწვე რა და ისიამოვნო.

მთელი წელი მეკიდა ეს ამბავი და ეხლა რატო გამახსენდა ))

წარმოიდგინეთ რა მოხდება ამას რომ დეიდაჩემი წაიკითხავს )))))

არადა არაფერი არ წერია იმასთან შედარებით რისი დაწერაც შეიძლებოდა ;)))

კომენტარის დატოვება

